Opis izdelka
Dodatno paketi za možnost:
Specifikacija Modela E9 z usnjena torbica Delovanje Sistema Android 5.1 Zaslon 9" 5 Točka Zaslon LED MultiTouch Resolucija 1024x600 slikovnih pik, PROCESORJA RK3126 Quad Core 1.3 GHz GPU Mali498 - 1826 MHz RAM DDR3, 1 GB ROM 16GB (show 12.33 GB cuase sistema app zasedenih del pomnilnik) Fotoaparat Dual camera Spredaj 0MP,Zadaj 2.0 MP Brezžično omrežje Wifi 802.11 b/g/n G-senzor Podporo Bluetooth Podporo GPS Da, Baterije 3800mAh Li-ion Baterija, Delovni Čas 2-3hour Moč Naprave NAPAJALNIK Vhod 100/240V Naprave Specifikacija Barva Črna Teža 480G Dimensiones 239 x 148 x 11,4 mm Programsko Podporo Urada za Podporo MS Office Word, PPT, Excel Gaming Vgrajene v 3D Pospeševalnika.Podpora 3D igre na srečo E-pošte Gmail, POP3/SMTP/IMAP4, Drugi Ne, Multi-Media Video AVI, MP4, FLV, 3GP, MKV, WMV, itd.Avdio MP3, WMA, OGG, AAC, WAV, FLAC, itd.Sliko JPG/BMP/PNG/GIF E-Knjige, PDF, TXT, itd.Vrata 1 x Mini USB 1 x TF Card Slot 1 x Slušalke Pribor 1 x PC 1 x Usnja Flip Case 1 x usb kabel 1 x DC polnilec 1 x Uporabniški Priročnik
Za Uporabnike 1: Kako plačati?Plačate lahko z Visa, Mastercard, Paypal,Western Union, Qiwi in bančno nakazilo tako naprej.
Če imate kakršne koli težave z plačati, prosimo, obrnite na nas prosto. 2: Ko bo ladja moje naročilo?Po tem, ko ste plačali, smo ponavadi poskrbi pošiljko v roku 24 ur.Vse izdelke bodo testirali tudi z QC, preden pošljete.
Če imate težave z vašim naročilo, ko morate plačati, vas prosimo, stik z nami ASAP. 3: Ko bo dobim svoje naročilo?Če se odločite www.fijet.si Standardna Dostava, to je običajno traja 15-25days za dostavo .
Lahko spremljate na https://www.17track.net/en Če se odločite, DHL, UPS,se pošiljka ponavadi traja 3-7 dni, da poda, v nekaterih državah traja 4-8days.Vse Parcele imajo številko za sledenje.Opomba: Če je vaš naslov, ki je Oddaljena v DHL office, Vam bo pustil sporočilo, da vas prosim za plačilo 38usd daljinsko taksa
ali spremembo registrirane letalom parceli brez dodate denar tudi povrnili vam bomo dodatno DHL pristojbine, ki ste jih plačali.
Ali pa se boste morali, da prekličete vaše naročilo, ali spremeniti še naslov, ki ni oddaljeno v DHL sistem. 4: Zakaj moram plačati carinskih pristojbin(DAVEK)?Po www.fijet.si Pravila, kupec ima dolžnost plačila carinskih pristojbin parceli v namembni državi.
(davek na zahtevo stečajnega upravitelja države, carinske politike)
Če želite, nas, deklarirano kot želite, prosim, pustite sporočilo z namenom, bomo, kot ste zahtevo. 5: Kakšna je vaša garancija?In vračilo stroškov?Vedno ponudimo 12months garancije.Če ste kupili: Servis: popravila garancija (5% provizijo na zneska naročila),
lahko dobite brezplačno popravilo garancije v domači državi neposredno.Če poskušal vsak način vam ponujamo še vedno ne more rešiti problema,lahko imamo opraviti zamenjavo.
Prosimo, pošljite okvarjen izdelek poslan nazaj na nas preko vaši lokalni pošti letalom parceli, ko bomo prejeli,
poslali vam bomo novega takoj.mi bo dal vaš nekaj popust pri naslednjem naročilu ali
pošljite vaše naključno darilo za zmanjšanje vrnitvi stroškov,prosimo, nekako razumeli. 6: O Garanciji 1: Če je predmet, ki je v okvari na njegov prihod,Prosimo, vrste pack dobro, da se vrnete nazaj k nam , mi bodo plačali nazaj
ladjar stroškov, in mi bo spremenila novega za vas v roku 7 dni.( Prosimo, prepričajte se, da so vsi elementi,
so nepoškodovani in v resalable stanje, ko je ladja nazaj), In prosimo, da nam ponujajo velja za težave s kakovostjo. 2: Če vam je všeč izdelek, ga lahko vrnete k nam v 3days s polno originalno pakiranje na
vaše stroške in bomo povrnili stroške celotnega zneska naročila. 7: Kaj lahko storim, če je paket še vedno ni v moji roki?Če čas je, da greste beyong v vašem naročilu, prosimo, obrnite na nas v času, bomo povračilo vas ali podaljša čas prejema
za vas, in poskušali ugotoviti razlog za zamudo in reševanje . 8: O Prejemu
Ko je paket opremljen ,prosimo, preverite to iz oči v oči,se prijavite po preverjanju,Prosimo, da odprete parcelo v
post častnik prisotnosti.Če je pošiljka poškodovana ali prazno(ukraden),prosim, post office, ki zagotavljajo
uradni dokument,še posebej zahtevek zahtevo papirja.
9: O Povratne informacije, Če ste zadovoljni z našim izdelkom in storitvijo ,prosim, pustite nas 5 ZVEZDIC!Če imate kakršne koli težave
s izdelka,dostave,storitev, se, prosimo, obrnite na nas,mi bo odziv v trenutku, prosim donrsquot pušča negativne povratne informacije
ali odprite spora neposredno.Mi smo odgovorni prodajalec, ki se osredotočajo na storitev, in bo ponudil najboljšo rešitev
prepričajo, če se obrnete na nas !