Opis izdelka
Drug prenosni polnjenje box tehnični podatki: Znamka: Langsdom Model: U-Zmagovalec Barva: Črno Oblečen Tip: V uho Material: PC+ABS Neto Teža: Skupna Teža--60 g Dimenzije: Polnjenje Box--61.5*na 43,5*30 mm Slušalka--34.2*17.5*23.8 mm Mikrofon: Dual Mic Bluetooth Različice: V5.0 Podprta Protokola: HFP1.7, HSP1.2, HD Glas, Glas Pozove, A2DP1.3, AVRCP1.6, IOS STANJE AKUMULATORJA MONITOR, Glas poročanja, Večtočkovni Prenos: Razdalja≥ 33 čevljev (10m) Dinamičnega Voznika: φ10mm Impedanca: 16Ω Frekvenčni razpon: 100-10kHz Zmogljivost Baterije Vsaka slušalka: 50mAh/ 3,7 V Polnjenja Polje: 650mAh/ 3,7 V Čas Polnjenja: 1.5 h Govorimo Čas: 3h Glasba Čas:2,5 ur-3h Čas Pripravljenosti: 77h, Kaj Boste Dobili: 1 x U-zmagovalec brezžične slušalke 1 x polnjenje box 1 x kabel za polnjenje 1.Vaš paket bo poslan v 2 dni 2. DOSTAVA PO CELEM SVETU . (Razen nekaterih državah in APO/FPO) 3.V pacel prav tako bi lahko spremljali na tej sledenje spletu: www.17track.net 4.Mi ne uarantee čas dostave na vse mednarodne pošiljke zaradirazlike v carinski obračun časi v posameznih državah, kar lahko vpliva, kako hitro se vaš izdelek pregleda.Značilnosti: 1、En Korak Odrezanje Tehnologije Vi ne potrebujete nobenega znanja in spretnosti za uporabo čepkov.Morate le, da vzemite ven brezžični čepkov od polnjenje primeru, in to bo vzpostavitev povezave z napravo Bluetooth, ko kliknete "U-zmagovalec R" na vaš Bluetooth nastavitev. 2、HD Zvok z Globokimi Basi, Featuring Bluetooth 5.0 in lossless HD opravljanja tehnologije, ki proizvajajo neverjetno kakovost zvoka s globoke nizke tone in kristalno čiste visoke tone.U-zmagovalec pravi brezžični čepkov lahko blokira veliko zvokov iz okolja, in ne bi se izognili veter, hrup, ki nastaja med vožnjo, kolesarjenje, tek, itd. 3、Varno Fit& Mini Design Izredno lahki in Earflap design z dvema paroma uho nasvetov za zagotovitev slušalke ostati trdno na mestu in izboljšanje izkušnje na šport. 4、Daljšo Življenjsko dobo Baterije skupni čas predvajanja je lahko do 12 ur.To je do 3 ur igralnega časa, ko slušalke popolnoma napolnjena.Če vi hav e niso prejeli vašo pošiljko v roku 30 dni od plačila, se obrnite na nas.Bomo sledenje pošiljke in dobili nazaj v najkrajšem možnem času z odgovori.Naš cilj je zadovoljstvo strank!Prosimo, upoštevajte, da kupci, ki so odgovorni za vse dodatne carinske pristojbine, posredniške provizije, carin in davkov za uvoz v vaši državi.Ti dodatni stroški lahko zbirajo na čas dobave.Ne bomo povračilo stroškov prevoza za zavrnjene pošiljke.Prevozni stroški ne vključujejo nobenih uvoznih davkov, in kupci, ki so odgovorni za carine. 1.Imate 7 dni, da nas kontaktirate in 30 dni, da se vrnete na to, od dne, ko ga je prejel.Če je ta postavka je v v vaši lasti več kot 7 dni, se šteje, uporablja in NE BOMO se VPRAŠANJE, želite VRAČILO ALI ZAMENJAVO.NI IZJEM!Ladjar stroškov, je medved, ki jih tako prodajalca in kupca na pol. 2.Vsi vrnjeni izdelki MORAJO BITI v originalni embalaži in MORATE PRISKRBETI se nas s dostava številko za sledenje, posebni razlog za vrnitev, in vaš pad#. 3.Povrnili vam bomo VAŠE CELOTNO ZMAGOVALNO PONUDBO ZNESEK , po prejemu element v izvirno stanje in embalaže z vsemi deli in pribor, zajeti, PO TAKO Kupec in Prodajalec preklic transakcije iz www.fijet.si.Lahko pa se odločijo za zamenjavo. 4.Bomo nosi vse stroške prevozov če izdelek (- e) je (so) ne, kot se oglašuje. 1.Ena mesecev omejena Garancija Proizvajalca za pokvarjene izdelke (razen za postavke, poškodovanih in/ali zlorabljena po prejemu). 2.Neustrezne elemente je TREBA poročati in se vrnil v garancijskem roku (in v originalni embalaži, če je to mogoče).Morate povejte nam, kaj je napaka in da nam vašo številko naročila.MI NE POPRAVI ALI ZAMENJA PREDMETE Z VELJAVNOSTI GARANCIJE .Strinjate se, da boste vse zgoraj naštete politike ob naročilu na www.fijet.si!Vaše zadovoljstvo in pozitivne povratne informacije so za nas zelo pomembni.Prosim, pustite pozitivne povratne informacije in 5 zvezdic, če ste zadovoljni z našo opremo in storitve.
Če imate kakršne koli težave z naše izdelke ali storitve, vas prosimo, da nas kontaktirate, preden zapustite negativne povratne informacije.Potrudili se bomo rešiti vse težave in zagotavljajo najboljše storitve za stranke.